גפני לברקת: העירייה צודקת בהתנהלותה, אין לי מה לומר

אך בעוד נציגיה המקומיים של 'דגל התורה' הובילו קו מיליטנטי התוקף את ניר ברקת על עצם הלגיטימיות של הפינוי, תוך השמעת טענות להתנכלות מכוונת ולאפליה לרעה, ניכר היה כי נציגיהם הארציים פחות נסחפים אחר טענותיהם
ישראל פריי 8 Comment on גפני לברקת: העירייה צודקת בהתנהלותה, אין לי מה לומר

האלימות שנלוותה לפינוי ישיבת 'בית שמואל' בבית וגן, אילצה את הח"כים החרדיים להיכנס לעבי הקורה ולהיפגש בבהילות עם צמרת העירייה • אך בעוד נציגי 'דגל' העירוניים הובילו קו מיליטנטי, הביע גפני הבנה לעמדת העירייה • הפרטים המלאים

אך בעוד נציגיה המקומיים של 'דגל התורה' הובילו קו מיליטנטי התוקף את ניר ברקת על עצם הלגיטימיות של הפינוי, תוך השמעת טענות להתנכלות מכוונת ולאפליה לרעה, ניכר היה כי נציגיהם הארציים פחות נסחפים אחר טענותיהם
17:55
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ראה"מ נחרץ: שום החלטה בהאג לא תפגע במטרות המלחמה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העימות האלים סביב צו ההריסה שהוציאה עיריית ירושלים לחלקים ממבנה ישיבת 'בית שמואל' בשכונת בית וגן, הסעיר את העיר, ונראה היה כי הוא "גדול" על הנציגים המקומיים, שהזעיקו את הח"כים מישיבותיהם בכנסת על מנת לפשר בין הצדדים ולהביא להרגעה.

ישיבה בהולה שהתכנסה במשרדי ראש העיר, כינסה סביבה את צמרת העירייה והנציגים החרדיים שניסו לגבש מתווה מוסכם עליו יחתמו הצדדים, ושבזכותו תיפסק פעילות המשטרה בשטח הישיבה.

אך בעוד נציגיה המקומיים של 'דגל התורה' הובילו קו מיליטנטי התוקף את ניר ברקת על עצם הלגיטימיות של הפינוי, תוך השמעת טענות להתנכלות מכוונת ולאפליה לרעה, ניכר היה כי נציגיהם הארציים פחות נסחפים אחר הטענות.

אחד הנוכחים בפגישה תיאר ל'קול חי' את שהתרחש במהלכה, ולדבריו חבר הכנסת גפני פנה לראש העיר ברקת ואמר לו כי כל מהלכיו נעשו בצדק, ואין בידיהם לעשות כלום, אלא לבקש שיבוא לקראתם. "העירייה צודקת בהתנהלותה, אין לי מה לבוא בטענות על התנהלותה".

בכיר ב'דגל התורה' ששוחח עם אתר 'קול חי' אישר את הדברים, והוסיף כי לטעמו הנהלת הישיבה לקחה "הימור" כשסירבה לניסיונות הפשרה הממושכים, וכי בהנהגת המפלגה קיים כעס על הסיטואציה שנכפתה עליהם.



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    בקיצור, גפני הפך להיות אחד משלהם.
    בפעם הבאה בבחירות לכנסת צריך לקבל ערבויות מהנציגים הנבחרים שישארו נאמנים למי ששלח אותם.

  2. 6

    הבחורים הם חיות רעות, ועושים חילל השם גדול. ועל הצוות הישיבה כל האחריות.

    1. איזה לחץ זה פשוט כייף לכתוב את זה בקרוב אצלך שיפרקו לך את הבית נראה את האמת צפה פתאום החוצה הרי כל אחד מבין שאם זה היה קורה בחברון פתאום גפני היה אומר אחרת!!!

  3. 5

    'מותר' לעיריית ירושלים לאשר את בנית הישיבה, לפחות כמו בפרוייקט מגדלים הנבנה בסמוך;

    למה שלא יאשרו עוד כמה קומות, ואז כבר לא יצטרכו להשתמש בהליך המשפטי

  4. 4

    אתה יודע שהוא לא צודק???

  5. 3

    גפני מתחיל להבין, שהתפיסה החרדית של אנחנו "מולם" לא תוביל לשום מקום, גם החרדים צריכים לתפוס יוזמה של חוק וניהול תקין